18 oktober 2011
Muziek
Movie test 18_10.mov
Muziek is iets te rustig (zelfde beat) voor de chaotische beweging van de jongen.Beat is te stabiel voor de mentaliteit van de hoofdpersonage.Dimitris wilde het meer als een dancetrack maken.Maar we merken nu dat het de acties van het personage vlak maakt.We gaan de meetings sneller houden. De tijd wordt schaars.
Voorbeeld van Mind Game. De adrenaline van het karakter wordt vertaald in de muziek. Zijn paniek wordt duidelijk.
Dit ontbreekt in onze film. We willen niet perse muziek zoals in Mind Game met drums, maar wel de energie. Meer pieken en dalen. Meer uitspatters, die mee gaan met de acties van het karakter.Sounddesign gaat ook heel veel toevoegen.
Mikki doet dit. Hij komt maandag ook naar de meeting. Dimitris zal hem inlichten over een concept van sounddesign.
Maandag: 12 uur.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.