28 oktober 2011

SM club

Synopsis:

Een man zit in een smclub, en komt achter dat de klikmonsters hem martelen in plaats van een sexy sadistische vrouw.

Onderhandelingen:

Een geblindoekte man ligt vastgeketend op een bed in een smclub. Hij voelt dat hij een zweepslag en gesmolten kaarsvet op zijn lichaam krijgt. Hij vindt dit lekker voelen. Hij hoort een vrouw op naald hakken naar hem toe lopen, die hem nogmaals een zweepslag geeft. Doordat zij hem trapt valt het blinddoek van zijn ogen af. Hij ziet een harige klikmonster die boven zijn hoofd zit te kwijlen. Wat hij dacht dat dat kaarsvet was, was de zure speeksel van die monster! Daarna blijkt ook dat de zweepslag afkomstig was van een tentakel klikmonster. Hij is omringd door klikmonsters die met hem spelen.



nog een concept en een plaatje erbij.
in het kort, groepje jongeren die aan de waterpijp zitten en figuren blazen.


26 oktober 2011



idee voor nieuw concept, want ze vonden ons epische andere concept waar we al steeds mee bezig waren niet goed genoeg


24 oktober 2011

Steeg loop

Als het goed is kunnen alle 3 daken met elkaar gecombineerd worden in een loop.

Puntige daken

Klok vormige daken

Trap vormige daken

Muziek meet 24 oktober

Muziek meeting 24 oktober 2011

Bestand: test tweak 2210.mov

We vinden het veel beter, doordat het ‘gekker’ is. Het gevoel klopt. Het einde is alleen nog niet goed, maar Dimitris zei dat het niet af is nog. Het einde.

Het einde waar de man door het dak gaat en in de bioscoop crasht, moet de muziek stil zijn en misschien weer doorgaan bij het logo van KLIK.

Omdat het dan suggereert dat het avontuur op het scherm verder gaat.

De klikker klinkt ook nog in die moment stilte na de crash in de bioscoopstoelen. Daarom is het belangrijker dat het dan stil is.

Begint het filmpje ook met een klik geluid, vraagt Mikki.

Hiromi lijkt het tof als de klikker in het begin misschien de beat start. (Goed idee?)

Misschien tussendoor ook de klikker te laten klinken door de muziek of op bepaalde punten in de animatie?

Karlijn is het er niet mee eens. Het begin en het einde is genoeg voor een korte animatie en anders heeft het verder geen functie.

Misschien moet het einde (text) stil zijn en veranderen met het geluid van de klikker. Maar door de muziek door te laten gaan, krijg je meer het opzwepende gevoel, wat je in de muziek ook voelt. Dit zal hopelijk de kijker de ‘energie’ geven om naar KLIK te gaan.

Er worden een paar versies gemaakt wat betreft de klikker.

Ook twee versies van het einde van de muziek.

Stilte bij de landing en dan de beat weer laten beginnen op het einde bij de text van KLIK.

Geluidseffecten klinken voor nu goed.

De enige die we niet zo fijn vinden zijn de eerste landing op het dak, waar hij op kiezelstenen lijkt te vallen. Hij valt buiten de toon.

Hiromi komt met een idee om een lijstje te maken met geluidseffecten die we erin zouden kunnen stoppen, zodat hij zich erop kan voorbereiden.

De stem van het karakter moet een stem. Bij landingen zal dit bijvoorbeeld belangrijk zijn. Wat voor een stem, een ninja stem? Wij denken meer ‘hollands en amsterdams’

Stem van de monsters? Beetje spacey en kinderlijk? Lacherig? Blij?

Nog niet een duidelijk beeld, maar zit ook al een monstergevoel in de muziek van Dimitris.

Er zijn ook verschillende soorten monsters, dus er moeten later ook verschillende geluiden bij. Maar dit kan later pas.

23 oktober 2011

achtergrond06

Hier de eerste achtergrond plaat die af is.  Van het originele storyboard achtergrond ben ik verder gegaan. Het moest aan alle kanten 300 pixels erbij voor de camera beweging. Heb toen de plaat groter gemaakt en de bol-lens gecorrigeerd. Het klopt qua perspectief beter maar heeft wel nog het ruwe van de schuine huisjes die ze werkelijk zijn. Als laatste heb ik de lantaarns toegevoegd. De plaat bestaat 4 lagen, voorplaat(lantaarns), voorplaat gebouwen (die aan de zijkant voor), middenplaat gebouwen, en achterplaat gebouwen (kleine straat). Zo kan de animatie beter integreren met de achtergrond