19 september 2011

Hiromi, elementen achtervolging

Idee voor achtervolgingen:

* ‘s avonds komen klikmonsters te voorschijn. Random student voelt zich aan dat hij er iets aan moet doen, transformeert naar super klikker en lokt de klikmonsters naar de kliktheater toe.

* Student zit op zijn balkon te roken terwijl er klikmonsters op hem afkomen. Hij vlucht de hele stad door en eindigt hij in de kliktheater.

* Student sluipt uit een bioscoop, hij vind het niks. Opeens komen klikmonsters achter hem aan, rent weg, en eindigt hij in kliktheater.


Elementen in achtervolging:

* Dakpannen afschieten door renkracht

* Door waslijn, krijgt ondergoed op zn hoofd, gooit eraf, komt op monsters hoofd, wordt afgeleid.

* Door wallen heen, komt eruit met allemaal lip tekens

* Voor anticlimax: valt op touristenboot, rustmoment, en dan weer verder

* Versneld door kermisattracties

* Door trappendaken

* Vallen op fiets, verder fietse, in de gracht dumpen

* Door cafe’s, stoned en hallucinerend uitkomen (maar monsters zijn al hallucinerend XD)

* Op NS, de andere kant op rennen als de treinrichting

* Vanwege dorst snel random drinken scoren, het blijkt bier te zijn

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.